آزمون تافل(TOEFL) | آزمون GRE | مشاوره اپلای (Apply) | اسکولارشیپ

آزمون تافل(TOEFL) | آزمون GRE | مشاوره اپلای (Apply) | اسکولارشیپ

فایل های تخصصی تافل(TOEFL) + آزمون تخصصی GRE +مشاوره اپلای(apply) + اپلای آمریکا/کانادا/استرالیا/آلمان و سایر کشورهای اروپایی + تحصیل در دانشگاه ها با دریافت کمک هزینه و اسکولارشیپ

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کدام محصولات تخصصی سایت را بیشتر می پسندید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

همه چیز درباره تافل


همه چیز درباره تافل

بسته TOEFL Tips:

هر آنچه درباره ی تافل نیاز دارید اینجاست... این بسته شامل تمامی نکات بخش ها و skill  های مختلف تافل (Reading-Listening-Speaking-Writing) است که بسیار جامع بوده و با توجه به تجربه ی سه ساله در این زمینه تهیه شده است. این بسته از آشنایی با تافل شروع شده و تا اخرین نکات مهم و قابل ملاحظه در هر skill را در نظر می گیرد و می تواند برای تمامی افراد مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای مطالعه ی بیشتر شما داوطلبان کتاب های جامع و معروفی که در این زمینه تهیه شده اند نیز در اختیار شما خواهد بود.

مجموعه تهیه شده مبتنی بر تجربه ی دو دوره شرکت در ازمون تافل و کسب نمرات بالای ۱۰۰ در هر دو دوره می باشد که شامل تجربیات اینجانب و منابع و نکات طبقه بندی شده در skill های مختلف ازمون تافل می باشد. این مجموعه میتواند برای دوستانی مفیدباشد که:

-می خواهند از صفر با ازمون تافل اشنایی ‍پیدا نمایند.

-کسانی که می خواهند در مدت زمان کمتری به نتیجه ی مطلوب برسند.

-دوستانی که میخواهند بدون شرکت در کلاس های مختلف به منابع و جزوات آنها دسترسی داشته باشند.

-داوطلبانی که نیازمند راهنما برای اموزش تافل بصورت گام به گام می باشند.

-دوستانی که نیازمند دسترسی به اخرین و بروزترین نکات ازمون تافل تا اواسط سال ۲۰۱۷ می باشند.

-داوطلبانی که نیازمند به ازمون های تافل معروف به TPO می باشند.

-کسانی که با توجه به شرایط و سطح زبان خود نیازمند مشاوره فردی می باشند.

 

این مجموعه با تلاشی چندین ساله جمع اوری شده و با استفاده از این تجربه چند ساله بصورت بسیار دقیق طبقه بندی شده بصورتی که گام به گام در مطالعه، شما را هدایت نموده و نیاز به معلم و یا هرگونه کلاس را برطرف می سازد.

دوستانی که آشنایی اولیه با آزمون تافل ندارند باید بدانند که ازمون تافل از ۴ بخش (skill) تشکیل شده است که این skill ها عبارتست از:

Reading-Listening-Speaking-Writing

هر کدام از این بخش ها نمره ای با سقف ۳۰ دارند و در مجموع نمره کل شما از ۱۲۰ خواهد بود.  بدین ترتیب فرمت ازمون تافل در این بسته تشریح می شود.

Reading: در این بخش داوطلب با ۳ متن روبرو می شود که برای هر متن ۲۰ دقیقه زمان به شما اختصاص داده می شود تا ۱۴ سوال را پاسخ دهید. این ۱۴ سوال را می توان در ۵-۶ نوع تقیسم بندی نمود که اطلاعات بیشتر راجع به هرنوع سوال و نکات مربوط به هر نوع سوال در این بسته موجود می باشد.

همچنین نکات، منابع و آموزش های تخصصی بخش Reading و نحوه ی پاسخ دهی به سوالات آن بصورت بسیار جامع در بسته ی Reading بصورت مجزا ارائه شده است.

Listeningدر این بخش داوطلب با ۲ پارت لیسنینگ روبرو می شود که هر پارت شامل یک conversation و دو lecture می باشد و ۱۰ دقیقه زمان برای هر پارت تخصیص داده شده است.۵ سوال برای هر conversation و ۶ سوال برای هر lecture درنظر گرفته شده است بنابراین باید با تمرین فراوان و مدیرت زمان در مجموع برای هر پارت در مدت ۱۰ دقیقه، ۱۷سوال چهارگزینه ای را پاسخگو بود. اطلاعات بیشتر راجع به هرنوع سوال و نکات مربوط به هر نوع سوال در این بسته موجود می باشد.

همچنین نکات، منابع و آموزش های تخصصی بخش Listening و نحوه ی پاسخ دهی به سوالات آن بصورت بسیار جامع در بسته ی Listening بصورت مجزا ارائه شده است.

Speaking: این بخشSpeaking از تافل نیازمند تمرین بسیار زیاد می باشد چرا که باید در مدت زمان محدود ۱۵-۲۰ ثانیه ای خود را آماده ساخت تا برای ۴۵-۶۰ ثانیه در رابطه با موضوع درخواست شده صحبت نمود. در مجموع ۶ سوال بخش speaking را می توان در دو پارت سوالات Independent و سوالات Integrated جای داد.  اطلاعات بیشتر راجع به هرنوع سوال و نکات مربوط به هر نوع سوال در این بسته موجود می باشد.

همچنین نکات، منابع و آموزش های تخصصی بخش Speaking و نحوه ی پاسخ دهی به سوالات آن بصورت بسیار جامع در بسته ی Speaking بصورت مجزا ارائه شده است.

Writing: این بخش می تواند بسیار بخش تاثیرگذاری در نمره ی شما باشد چرا که درصورت برخورداری از گرامر قوی و دامنه لغات بالا می توان نمره ی بسیار خوبی کسب کرد. این بخش تنها از ۲ سوال تشکیل شده است که یکی ازآنها بصورت Independent و دیگری بصورت Integrated می باشد.

اطلاعات بیشتر راجع به هرنوع سوال و نکات مربوط به هر نوع سوال در این بسته موجود می باشد.

همچنین نکات، منابع و آموزش های تخصصی بخش Writing و نحوه ی پاسخ دهی به سوالات آن بصورت بسیار جامع در بسته ی Writing بصورت مجزا ارائه شده است.

 

دوستانی که قصد گذراندن آزمون تافل را دارند پیشنهاد می شود که قبل از هر چیز، صفحه «همه چیز درباره تافل» را حتما مطالعه نمایید.

سایر بسته های تخصصی مربوط به تافل:

پکیج Reading

پکیج Listening

پکیج Speaking

پکیج Writing

بسته های تخصصی مربوط به جی آر ای:

پکیج منابع ازمون GRE

در ادامه به منظور آشنایی بیشتر با اصطلاحات اپلای و نیازمندی های اپلای از صفحه اپلای چیست؟ بازدید نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در مورد اپلای کشورهای مختلف دیگر می توانید از بسته های زیر استفاده کنید.

اپلای آمریکا

اپلای اروپا

اپلای استرالیا

اپلای کانادا

هم چنین دوستانی که تاکنون موفق به گذراندن آزمون تافل یا آیلتس نشده اند می توانند با بازدید از صفحه اپلای آمریکا بدون تافل اطلاعات بسیار مفیدی کسب نمایند.

جهت اخذ ویزای کار ۱۸ ماهه در استرالیا از صفحه ی زیر بازدید نمایید.

ویزای کار استرالیا

 

توجه : پسورد تمامی فایل ها www.tibt.ir می باشد.

 

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.

قیمت کمتر محصول به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یاشماره موبایل الزامی نبوده و می توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید چرا که پکیج پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است.

توجه نمایید که با هرکارتی از هربانکی، می توان از هر درگاه پرداخت اینترنتی خرید کرد.

شما هم می توانید خرید خود را با هر کارت بانکی انجام دهید.

در هنگام هر خرید اینترنتی، به https بودن آدرس درگاه دقت کنید.

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی :

 

مجوزهای tibt

مجورهای tibt

پرچم ایران tibt

 

اطلاعات خرید tibt


مبلغ واقعی 77,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 62,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، خیابان هفت تیر، خیابان شهید قرنی، ‍پلاک 73

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مدیریت سایت تخصصی تافل محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب سایت به هر نحو، مورد رضایت ما نمی باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما